صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / دنیا "پر از تکنولوژی اما ارتباط بین انسانها کم"
دنیا "پر از تکنولوژی اما ارتباط بین انسانها کم"  - تصویر 1

دنیا "پر از تکنولوژی اما ارتباط بین انسانها کم"

ایجاد شده: 12/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 14/اردیبهشت/1398
  • ما در جامعه ای زندگی می کنیم که "پر از تکنولوژی، اما ارتباطات بسیار کم" نامیده می شود. بیشتر ارتباطات به صورت الکترونیکی و مکانیکی انجام می شود.
  • برخورد های رو در رو معمولا کوتاه هستند و میزان تأثیرشان به این بستگی دارد که ما پیاممان را تا چه اندازه خوب و مناسب برسانیم.
  • ما مطمئناً نمی توانیم سعی کنیم تا منتظر دومین تأثیرگذاری مثبت باشیم.
  • صنعت مهمان¬نوازی یک "حرفه ی مردمی" است و برخوردهای ما با افراد کوتاه است.
  • در نگاه مشتریان، ظاهر شخصی شما و خدماتی که ارائه می دهید نشان دهنده ی تصویری است که مشتری از هتل دارد.
  • چگونگی پوشش و ظاهر شدن شما در مقابل مشتری می تواند بر مؤثر بودنتان، مفید بودنتان و نهایتاً روی موفقیت هتل، تأثیر بسیاری داشته باشد.
  • ظاهر کارکنان و رفتار آنان باعث تکرار عمل مشتری در انتخاب هتل می شود. مردم خواهان "ارزش درک شده" هستند.
  • در صورتی که کارمندان هتل، قابل اعتماد، مؤثر و بی عیب و نقص به نظر برسند، بیشتر میهمانان این طور برداشت می کنند که کل مجموعه ی هتل نیز قابل اعتماد، مؤثر و بی عیب و نقص است.

جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...